3 Şubat 2012 Cuma

Coloud Star Wars Darth Vader C22 Stereo Headphones





Karşınızda yeni kulaklığımız. Ben kulaklık olayından çok Darth Vader olmasına tutuldum; tahmin edebileceğiniz üzere. Nerde R2D2, nerde 3PO, nerde Darth Vader topluyoruz galiba. Teknik olaylara gelirsek burda söz sahibi Turan oluyor. Ipod kulaklıklarıyla karşılaştırdığımızda elbet dinlemesi pek daha keyifli. Ergonomik, küçük, mp3 dinlemek için yeterli. Fiyatı aslında pahalı,  aşarı yukarı 100tl civarlarında. Tabii Beats By Dr Dre'lerin popülerliğini düşünerek  karşılaştırdığımızda  ucuz bile kalıyor. Elbet ses kalite farkı var. Biz daha çok Star Wars dizaynına para saymış oluyoruz. Köşe oldun valla George abi. Tabii Akg, Sennheiser, Shure, B& O gibi markalarla karşılaştırmıyoruz. Güle güle dinleyelim.

4 yorum:

  1. Kulaklığı 1 saat önce aldım. DRE Beats'in bass'ları daha güçlü tabii ki ama arada fiyat uçurumu var. İndirimdeydi, 60 tl'ye aldım. Dizayn bir ürün için çok güzel bir fiyat, sesi de gayet iyi ve doğal. Belki ses seviyesi biraz düşük gelebilir ama ortamdan (sokak vs) gürültü gelmediği için pek bir sorun teşkil etmiyor.

    YanıtlaSil
  2. düşünceni paylaştığın için tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bugün yılbaşı hediyesi olarak aldım. Ancak Star Wars değil Punisher olarak. F/P olarak gayet güzel, görünüş itibariylede beni baya etkiledi.

    YanıtlaSil
  4. sesi nasıl bende almayı düşünüyorum cevap verebilirmisiniz ve telefon görüşmelerinde konuşabilmek için kulaklığı varmı acil

    YanıtlaSil