10 Şubat 2012 Cuma

Spinner 360 Lomography








İpek'in Amerika'dan getirdiği; hevesle beklediğimiz fotoğraf makinesi, Spinner 360 Lomography. Biliyorum, bir çok insan bu tarz makinelerden nefret eder vaziyette. Ama biz seviyoruz. Dijital makinelerden elde ettiğimiz anında sonucu düşünürsek; Spinner 360 beklemeli, süprizli, eğlenceli. Tek hareketle 360 derece görüntünüz filmin üstünde. 35mm filmi takıyorsunuz. Her şey hazır, pimi çekip; bırakmanız yeterli. Kamera hızlı bir şekilde 360 derece dönüyor. İsterseniz pimi yavaş yavaş da bırakabilirsiniz. Bulutlu ve güneşli havalar için ayarları var. Su terazisi ve eğer isterseniz renkli alternatifleri de olan flaş yeri de mevcut. Vizör yok. Tripodla da kullanılabiliyor.  Bir makara 36'lık filmden 8 fotoğraf çıkıyormuş. Henüz tab ettirme fırsatım olmadı. Tab ettirirken negatiflerin kesilmemesini fotoğrafçınıza mutlaka söyleyin. Sonuçlar yakın da burda....

1 yorum:

  1. bende de bir lomo var. bende tek hayal kırıklığı, flaşsız olduğu için acaip grenli çıkmıştı ama tabii bol bol film alıp denemeler yapmalıydım, yapmadım :) sonuçları heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil